System rezerwacji dostępny wkrótce. W przypadku zainteresowania wycieczkami zapraszamy do kontaktu:
tel. 782 111 333 lub 601 79 83 99
email: kontakt@ebiketeam.pl

ZAPISY i płatności za wycieczki

Zapisać się na wycieczkę można w prosty sposób poprzez formularz zgłoszeniowo-rezerwacyjny umieszczony przy opisie każdej wycieczki na stronie www.ebiketeam.pl i odsyłając go na nasz adres mailowy.

Po otrzymaniu zgłoszenia przesyłamy na podany przez Was adres e-mail potwierdzenie udziału w wycieczce wraz z numerem rezerwacji/umowy o organizacji wycieczki rowerowej, Ogólne Warunki Uczestnictwa, Program wycieczki – stanowiące załączniki do Rezerwacji/Umowy oraz szczegółowe informacje o wycieczce i płatnościach podane są w formularzu zgłoszeniowo-rezerwacyjnym. Zawarcie Umowy i akceptacja wszystkich załączników następuje poprzez dokonanie wpłaty zaliczki na poczet wycieczki rowerowej.

Przesyłając do Was potwierdzenie rezerwacji wycieczki, umieścimy w nim informację na temat wysokości zaliczki i terminie płatności. Gwarancją rezerwacji miejsca jest wpłata zaliczki w terminie określonym w przesłanym przez nas potwierdzeniu zgłoszenia (zwykle do 3 dni).

Dodatkowe opcje, w przypadku wycieczek z noclegiem takie jak:

  • wynajęcia roweru,
  • nocleg w pokoju jedno-osobowy
  • lub inne specjalne życzenia

prosimy zgłaszać na etapie rezerwacji w formularzu zgłoszeniowo-rezerwacyjnym w polu Uwagi lub zaznaczając odpowiednią opcję w rezerwacji.

REZYGNACJA Z WYPRAWY

Rezygnację lub informację o zmianie Wyprawy należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem poczty e-mail.

Zasady rezygnacji są podane w Regulaminie e-BIKE TEAM dla każdego rodzaju wycieczek oddzielnie na innych warunkach.

W przypadku indywidualnych wypraw „na zamówienie” koszty rezygnacji reguluje bezpośrednio umowa z Klientem.

Numer rachunku bankowego do wpłat:

Euromoda Andrzej Skrzypek
43-300 Bielsko-Biała
ul. Cieszyńska 90
34 1500 1357 1213 5009 1015 0000 SANTANDER Bank
tytułem: imię i nazwisko Uczestnika– nazwa wycieczki i termin jak w formularzu rezerwacyjnym.

Za datę zapłaty przyjmuje się datę wpływu środków na konto.

Warunki rezygnacji z wycieczki określone zostały w Regulaminie Organizatora.

W przypadku niezebrania się minimalnej liczby Uczestników – 8 osób, poinformujemy osoby, które dokonały rezerwacji o tym fakcie w terminie określonym w potwierdzeniu zgłoszenia i zwrócimy środki wpłacone na daną wycieczkę w ciągu 48 godzin na rachunek, z którego dokonano przelewu lub po uzgodnieniu przeniesiemy płatność na inną, wybraną przez Uczestnika wycieczkę.

W przypadku bardzo złych prognoz pogodowych, tj. ulewnego deszczu przez cały dzień, zastrzegamy sobie prawo odwołania wycieczki jednodniowej z uwagi na znikomy komfort i bezpieczeństwo jazdy, o czym poinformujemy Uczestników i zwrócimy środki lub po uzgodnieniu przeniesiemy rezerwację na inny termin. Podczas wycieczek weekendowych i dłuższych reagujemy na bieżąco i dostosujemy program do warunków pogodowych i oczekiwań uczestników.